szombat, 20 szept. 2014
 
 
AGang 2011



Az AGang egy fiatal, új márka az európai kerékpáros piacon. 2011-ben fennállásának 2. évét kezdi meg. Ugyanakkor egyáltalán nem nevezhető kezdőnek, hiszen a háttérben több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező tulajdonosi és fejlesztő gárda áll. Az AGang nem más, mint az Európa legnagyobb márkái közé tartozó AUTHOR márka „kistestvére”.


Az AUTHOR márka, amely Európa több mint 20 országában számít jelentős piaci szereplőnek, folyamatosan bővítette palettáját az elmúlt években. A modellek száma kezdett közelíteni a 100-hoz, és a kínálat egyre bővebbé válása magával hozta a bőség zavarát. Oly sok kategória, és oly  sok modell lett hirtelen, hogy az egész kommunikációja, piaci elhelyezése már-már megoldhatatlan feladatnak bizonyult.

Egészen más üzenetet kell közvetíteni a tizenéves „extrém” kerékpárosok felé, és egészen mást a középkorú higgadt túrázók számára. Egy márka nem lehet tökéletesen univerzális, mivel a kerékpárosok tábora igen sokrétű, és sokan sokféle igényeket támasztanak a kerékpár kiválasztásánál.

Az AUTHOR tulajdonosai ezt belátva, életre hívták az AGang-et, mint különálló márkát, és az egész projectet külön szakember gárdára bízták. Feladatuk a teljes dizájn- és koncepcióbéli elkülönülés, valamint a célközönséghez jobban igazodó marketingstratégia, és ezzel együtt a teljesen specifikus műszaki háttér kidolgozása volt.

További részleteket a "Fejlesztések" menüpontban, a "2011 AGang" menüpontban találnak.